Tuesday, July 8, 2014

Mula-mula terjebak dengan Shaklee - Part II

Assalamualaikum semua,

Alrity..sambungan cerita macam mana saya boleh terjebak dengan Shaklee..macam drama tv plak ada episode kan?hihihihi..


Selepas saya buang semua ubat-ubat dan krim yang saya dapat dari klinik / hospital, saya start bagi anak saya MEALSHAKES..time tu, nak beli OMEGA GUARD mahal sangat..budget tak ada..so, start dengan MEALSHAKES. 

Saya ada 2 anak perempuan..yang sulung masa tu umur 3 tahun dan yang bongsu ni 1 tahun..disebabkan anak saya yang sulung ni seorang yang picky eater, saya pun suapkan MEALSHAKES kat dia jugak tapi tumpuan saya untuk tengok perubahan still kat anak saya yang no 2 yang ada eczema ni..setiap hari saya check siku, leher, bawah lutut anak saya ni.

Tapi..yang saya lambat sedar, anak saya yang sulung ni mula tunjuk minat nak makan..yang saya perasan, mula-mula dia bangun pagi terus nak roti..lama-lama tu, roti da tak cukup..nak breakfast nasi..pastu, tengahari nasi lagi..nak minum petang ngan kuih-kuih lagi..pendek kata, selagi tak tidur, cukup la 6 kali makan sehari..tapi saya tak complain tau..ni sekadar kongsi pengalaman..


Keyakinan saya pada Shaklee mula bercambah, the next month, tak kira saya kumpul gak duit untuk beli OMEGA GUARD. Hasilnya, eczema anak saya da kurang..anak sulung saya saya makin berselera dan tak sembelit..Alhamdulillah..

Sampai sekarang mereka masih lagi minum MEALSHAKES dan makan OMEGA GUARD ni..sekali sekale ade juga saya bagi CHEWABLE VITA C..tapi sekarang,bukan setakat anak2 je makan..saya pun da makan supplemen Shaklee..setakat ni saya amalkan VIVIX, COLLAGEN dan ESP..

Sila la baca entry saya mengenai CABARAN 40 HARI tu..ada saya cerita serba sedikit pasal kesan-kesan lepas saya amalkan COLLAGEN. 

No comments:

Post a Comment