Thursday, August 14, 2014

Semangat agak down

Assalamualaikum semua..

Hari ni, semangat saya agak down..jadi kita lari topik sekejap..hehehehe

Sebenarnya, saya nak sambung belajar..bukan dalam negara tapi luar negara..da lama sangaaat saya teringin nak jejak ke negara orang tapi asyik2 tak berkesampaian..tapi sebab2 tu, saya tak boleh nak share kat sini kerana agak peribadi..takot2 nanti tersilap kata, orang lain tersinggung..takpe, saya redha.

Tapi, tahun ni, akhirnya saya beranikan diri utk apply sambung belajar ke UK..dan DITERIMA pulak..yeaayyyyyy....!!!! Happynya rasa macam nak buat backflip 3x..hahahaha

Then, 5 bulan selepas tu, reality hit...saya tak dapat scholarship..nak g ngan tajaan sendiri tu memang tak dapek la sebab saya ada dependent 3 orang..

Sebab tu, hari ni..mood sangat down..patutnya, bulan ni saya da apply for visa..then, early next month saya da fly ke UK..tapiiiiiiii...

Tengah pujuk diri sendiri..mungkin belum rezeki..T_T

No comments:

Post a Comment